fredag 12 augusti 2011

Vickans bilder från det senaste!

Vi var mycket besvikna över våra kuddar när vi kom till Núpur men så hittade Vickan en tjock till sig och två tunna extra till Amanda i städskrubben. Lyckan var gjord!!

Amanda njuter!

 Min grymma kudde!!

 Från festen förra helgen. Utanför. Stephan, Someone och Hendrik.

 Från dansgolvet, Sine i förgrunden.

 Amanda rocking on the floor.

 Jag gör mina moves.

 På Lördagen var jag iväg och paddlade kajak i grannfjorden. Väldigt härligt och roligt!

 Paul och Emilia kämpar med samarbetet.


 Jag in action.

 Så här roligt var det!

 När vi åkte för att se solnedgången blev vi bjudna på gott Brennivín och torkad fisk. Mums!

 Jag tar en tugga av fisken.

 Amanda redo för lite fotografering.

Här kommer lite grymma bilder från vår hajking runda i Söndags
 En gul Vallmo .

 Vår förkärlek för shortcuts som snarare är omvägar gjorde att vi blev tvungna att vada över vattnet.

 Lite vila längs vägen behövdes med energipåfyllning.



 Amanda och Emilia tvekar inför skuttet över vattnet.

När vi kom lite högre upp växte det orkidéer. Tre olika sorter kunde jag se.


Denna var den helt klart finaste.

Uppe på toppen tog vi åter lit vila inför vägen neråt.

Vi stannade vid lite snö för att leka.

Snöbollskrig!

Amanda med utsikten på nervägen i bakgrunden.

På måndagseftermiddagen var vi iväg och red islandshäst.
Amanda på sin polle.



 Jag på min polle.






Igår var jag och ett gäng iväg upp i dalgången för att bada i ett vattenfall.
 På vägen upp få man roa sig så gott man kan. Tog ca 2 timmar dit pga en shortcut.

Vackra blommor i gräset.

 Och så fick vi skutta över vatten som vanligt för att ta oss fram.
Albin in action

 Väskorna över först!

Niklas med ett jämnfotahopp.

 Så var vi äntligen framme! Hur grymt som helst men väldigt kallt även om det inte var så farligt som vi trodde det skulle vara. Här är Albin, nån stanns där inne.

Och Niklas

Och jag! Aaaaaaaaaaaaaaaahhh!!

 Pojkarna kastar sten i vattnet. Typiskt pojkar!

Emilia och Elina försöker ta sig ner säkert.

Och lite får på vägen hem. Många! av dem här. Det gick mycket snabbare att ta sig hem när vi helt enkelt bara följde en liten stig/väg hela vägen tillbaka.

Heyrumst! Bless bless!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar