tisdag 16 augusti 2011

Den grymma helgen!

Fredagskvällen spenderades i Isafjördur.

Så här pakerar man om man är glassbilen

 Vi var inne och tittade på en enmansteater men avvek i pausen då vi inte fattade nått. Istället blev det prat och lekar utomhus. Sen tog vi bussen tillbaka till Núpur.
Här är vi påväg till bussen med våra inhandlade matkassar.


 I väntan på bussen.

 På lördagkvällen var det fest. Temat för de som ville var att klä sig Gordjös! Ta på dig vad du vill!
Innan festen började hade vi lite förfest i vårt kök med "jag har aldrig".


 Toabesök innan vi dra vidare. Viktigt!

 Amanda rockade loss på dansgolvet, här med Stephan.

Lite folk.


 Pose!

  Jag själv i min Gordjös outfit, i takt till musiken.

Albin, Niklas och Jag

Sigrid försöker visa sig stöddig ;)

En Gordjös kram.

Amand fann sig en mössa som skydd för öronen mot den ibland alldeles för höga musiken. Här överlycklig ;)

Lite "kärlek" mot slutet.

 Skål!

Albin: Passa dig!!! Ondrej: Shipp Pong!!

Amanda, Marita och Jag

Ha det gött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar